Segonsdag

Jag och Tora sitter på golvet i vårt mysiga rum. Idag har vi fått in en våningssäng så alla har en egen plats att sova på och soffan kommer inte längre att användas som säng. Idag har jag varit på Starbucks och snackat med en manager där om jobb och jag har även provjobbat på en frozen yoghurt bar, dvs ett ställe som säljer "yoghurtglass" toppat med frukt, choklad och annat gott. Imorgon ska jag dit igen tillsammans med de andra jobbkamraterna och prata med cheferna. Vi får se hur det går, är lite förvirrad just nu huruvida jag ska ge starbucks en chans eller bara go for detta.

Åh, imorse gick jag vilse här i området. Allt ser ju för sören likadant ut!

Ikväll blir det vinkväll med Tora och vi får se vart det leder. Ha det bra där hemma!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0