Work!

Hejsan!

Hoppas allt är bra där hemma. Här är det bara fint. Jag ska strax iväg till jobbet (ja, ni läste rätt). Nu har jag  också ett ställe att gå till om dagarna!

Igår var jag nämligen på personalmöte och gud vad seriöst det var! En av de fyra cheferna lärde oss att sälja och menade att "kan ni inte göra snygga yoghurtglassar är det här jobbet inget för er". Sedan fick vi visa honom hur vi gjorde glassarna och jag fick stå bakom kassan och expiera honom när han låtsades beställa, och han sa direkt om jag sagt något dåligt.

Sedan gick jag hem, och vad händer då? Jo, chefen kommer och plockar upp mig med sin sportbil, trycker plattan i mattan och wrooooooooooooooooooooooom så är jag hemma. Jag trodde helt seriöst att slutet var nära.

Hursomhelst, flickorna väntade på mig, vi gjorde oss i ordning och drog till Camden där vi pubade. Sedan tog vi nattbuss hem, somnade gott i våra nya sängar och unnade oss en lång sovmorgon. Nu är jag precis hemkommen från en fikastund i Hyde Park med Elin.











Ha det fint, nu ska jag jobba! Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Sofia!

Härlit me jobb! hoppas allt e toppen där över!;) Vi får ses oftare på msn så du kan uppdatera mig! aj blir himmla sugen på å hälsa på! hittar bara ingen lucka...:/ Men då får du ju va kvar där till sommaren så kan ja komma i 4 veckor när vi har semester!:)

Vi får höras snart min pung!<3

2009-10-16 @ 23:17:38
URL: http://linacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0