1 dag kvar!

Det är sista dagen i februari och imorgon ska jag äntligen få påbörja den resa de flesta av mina blogginlägg från de senaste månaderna har handlat om. Jag har tyvärr dragit på mig en okänd infektion, så nu går jag på antibiotika i ytterligare sex dagar. Får inte vara i solen under denna period, eftersom det kan ge eksem. Inte jättebra timing, men det är sådant man får ta. Huvudsaken är att jag blir bra!

Väskan ligger packad inne i stora rummet. Min packning har i stort sätt varit klar sedan en vecka tillbaka, så det råder ingen panik i huset just nu. Bara nervositet.

Jag kan inte fatta att imorgon faktiskt är dagen med stort D. Den jag räknat ner till sedan den 5e januari då Jakob åkte. Jag minns hur jag varje måndag tänkte: "Yes, bara sju veckor kvar, nästa vecka är det bara sex veckor", men nu är det bara en fjuttig dag, inte ens det. Om två dygn är jag med Jakob. Då sover vi. Och jag är helt fruktansvärt trött och lättad efter flygning. Jag kan inte fatta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0