2 0 0 9

Arkiv 2009-01-01 @ 23:50:11:

Och år 2009 ska jag...


... Resa till USA! Jag vill, jag vill, jag vill!

... Besöka 3 andra av mig tidigare obesökta länder.

... Lära mig tyska flytande.

... Ha 20årsfest!


År 2009 har jag...

... Inte rest till USA - men ett annat engelskspråkigt land; Storbrittannien, där jag bodde i nästan tre månader.

... Besökt FYRA av mig tidigare obesökta länder; Storbrittannien, Italien, Luxemburg och Monaco.

... Lärt mig prata tyska obehindrat. Och det sitter i än.

... Haft en superkul 20årsfest som jag sent ska glömma!

Jag har dessutom...

... Träffat underbara nya människor, däribland Jakob och Tora.

... Varit på vift; studier i Freiburg, weekend i Berlin, skidåkning i Österrike, tågluff i Italien-Frankrike, trip till Nice-Monaco, storstadsliv i London

... Shoppat som aldrig förr

... lärt mig dricka kaffe

År 2010 ska jag...

... Vi kör om det igen; besöka tre nya länder

... Komma över min flygrädsla

... Lära mig hur min systemkamera fungerar och ta en massa finfina bilder när jag är ute och reser

... Sy en klänning

... plus en massa, massa mer!


Året i bilder!

Kommentarer
Postat av: eeeeelin

ingen är stoltare över dig än jag gums!!!

de e bara de att ja saknar dig så fruktansvårt mycket! hade detta varit london hade vi kollat sunes jul eller ph nu :D

pusssssssssssssssss

2010-01-15 @ 00:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0