Vi ses!

Så var det då dags att säga hejdå igen. Eller inte hejdå, jag gillar inte det ordet, "vi ses" är bättre.

För ses ska vi. Om sju veckor och sex dagar är det min tur att flyga ner till Singapore, och jag längtar så otroligt mycket.

Det kommer bli grymt, det vet jag. Frågan är bara hur flyget kommer gå, är ju som jag kanske sagt lite flygrädd - speciellt om jag ska flyga själv. Men vad gör man inte för kärleken... Jag åkte fritt fall och en bergochdalbana med loop för att jag tycker om Daggansgänget så mycket, och det gick finfint. En überhärlig adrenalinkick kom som belöning, så det kommer nog gå jättebra det här med flygandet. Nu, däremot, sitter Jakob på planet och ska snart flyga ner till Istanbul. Saknar dig redan!

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0