fjärde mars

God morgon! Jag har precis vaknat... Igår låg jag och Jakob vid poolen och glassade i solen. Sedan stack vi till Orchard road och kollade in alla shopping malls. Häftigt som bara den! Vi shoppade till och med lite... Idag ska vi nog dit igen och shoppa lite till... Men först blir det lite poolhäng som vanligt. Kanske till och med en runda på löpbandet i gymmet?

Fick raseriutbrott på systemkameran igår. Den vill inte riktigt som  jag. Men lite bilder fick jag som jag tänkte ladda in här och visa... tills jag kom på att jag glömt USB-sladden, vilket betyder att jag inte kan använda min systemkamera så mycket överhuvudtaget eftersom jag inte får plats med så många bilder på kameran.

Jaja, tur jag har andra kameror. Nu ska vi nog ära frukost verkar det som! Ha en fin dag där hemma, ni sover nog i skrivandets stund!
Puss

Kommentarer
Postat av: lulz

älskar uppdateringarna!!

Nu känns klumpen i magen bra och nu längtar jag med och är inte såå nervös ;)

Hoppas du har det süper vilket jag dock inte tvivlar på att du har ;)



PUSS

2010-03-04 @ 11:12:16
Postat av: Emelie

Skönt att allt gick bra ner! Amen Sofia då! Sladden kan man ju inte glömma... har du inte ett sånt minneskort som du kan stoppa in i datorn? det finns ju vissa datorer som har ett sånt hål man stoppar in korten i så kan du ladda upp dom ändå.. (jag hoppas du har det för jag vill se bilder) :P puss på pung och pläpp med för den delen!!

2010-03-04 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0