Orchard road

Godkväll!

Jag och Jakob är nästan precis hemkomna från en heldag på stan. Vi har gått fram och tillbaka längs Orchard road, den stora shoppinggatan här i Singapore som är täckt utav hundratals shopping malls, det ena större och mycket modernare än det andra. Och tro det eller ej, men jag shoppade faktiskt en hel del. Fyra par skor, bland annat.  Innan ni tappar andan kan jag berätta att det var ett par converse till Jakob, ett par till Johanna, ett par till mig och ett par fjuttiga 30-kronors flipflop.

Jag har förmodligen bränt mig på magen, eller också är det mitt penicillin som säger ifrån att jag varit i solen. Har ju inte riktigt litat bipacksedeln fullt ut, är ju som sagt ganska stor risk att jag får soleksem eller liknande besvär. Men hur ska jag kunna låta bli när poolen och solen ser så inbjudande ut?

Nu ligger Jakob och pluggar, han har nämligen tenta på lördag. Imorgon kommer därför hela dagen för hans del att ägnas åt plugg och då tänkte jag ligga nere och glassa vid den inbjudande poolen... Om inte min hud vill annat.

Idag har jag faktiskt tagit lite bilder med min digitalkamera:












GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Hoppas allt är bra och att resan gick bra! Jag fick lite uppdatering av Johanna på bussen så ja har lite koll på dig! ;) Härliga bilder hoppas det löser sig med sladdar å sånt så vi får se fler!:) Hälsa Helen om du träffar henne!:) Ha det bra! HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPUSS PUNG

2010-03-04 @ 19:30:08
URL: http://linacrons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guuuuuuuuuuuuums :) har du inte köpt några telemark? taack för skorna! vad kostade dom? vad härligt det ser ut :)

2010-03-04 @ 22:13:56
URL: http://johannaastrom.blogg.se/
Postat av: josse

åh vad najs det ser ut! slår vinterkräksjuka i London alla gånger. Bada och sola för mig med!

2010-03-06 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0