cykelutflykt

Hejsan! Igår hyrde vi två cyklar och tog oss in till det som ska vara stan här, Doung Dong. Vi var på marknad och vid en fyr och ett tempel med fantastisk utsikt. Efter det försökte vi ta oss till pärlfarmen här på ön, men det var för långt att cykla i den stekande värmen. Min rygg har fått ta lite stryk från solen och svider nu en aning. Det hindrar oss emellertid inte från att gå ut, idag ska vi nämligen hyra moppe och köra till en öde strand, Sao Beach. Förhoppningsvis blir det även en tur inom pärlfarmen. Ha det bra och är mycket våfflor, själva har vi firat våffeldagen med bananpannkakor. Puss!

















Kommentarer
Postat av: Johanna

åååh jag vill knappt se :( det ser jättehärligt ut! jag som drömde inatt att det var du och jag som var ute i världen och utforskade. men nej, när jag vaknade insåg jag att jag låg i sängen och det var jakob som var med dig! om en vecka ses vi! saknar dig systrami! puss

2010-03-25 @ 07:19:05
URL: http://johannaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0